Η καμπάνια που ενοχλεί

Ενοχλήθηκε ο Ομότιμος Σαράντης από την νέα καμπάνια της Ελληνικός Χρυσός για τη σημασία των μετάλλων στη ζωή μας. Ενοχλήθηκε ιδιαίτερα από την απήχηση που είχε στα ΜΜΕ και από την πληθώρα εντύπων και ιστοτόπων που δημοσιεύτηκε. Και βέβαια από το micro-site  https://www.hellas-gold.com/tosopolytima/ και την επισκεψιμότητα που συγκέντρωσε.

Μάλιστα, ενοχλήθηκε τόσο, που αποφάσισε να δείξει σημάδια ζωής και να επανέλθει δριμύτερος, μετά από μεγάλο διάστημα, συγγράφοντας ένα από εκείνα τα άρθρα που μόνο αυτός μπορεί να γράψει…

Εννοείται πως δεν υπάρχει περίπτωση να σας αναλύσω τι λέει στο άρθρο του, για δύο λόγους: Πρώτον ότι λέει, το έχει ξαναπεί και το άρθρο κινείται στο μοτίβο «τα είχα πει εγώ…»

Και δεύτερον, είναι τόσο απελπιστικά βαρετό που θα δεν θέλω να σας… τιμωρήσω .

Η ουσία είναι πως κάθε επιτυχημένη κίνηση εκ μέρους της εταιρείας αφυπνίζει το εδώ και καιρό αποκοιμισμένο «κίνημα», δίνοντας και σε εμάς την ευκαιρία να σχολιάσουμε…

Όσο για τον Ομότιμο, γράφει, άρα υπάρχει…. Οπότε, όλα καλά…